poniedziałek, 2 grudnia 2013

Gambol ma urodziny

Wczoraj (1 XII) Gambol skończyła sześć miesięcy. To poważny wiek. Czy myślałaś już o tym, kim zostaniesz, jak dorośniesz? Wszystkiego najlepszego, Gambol!

"NO NEEDZ. JUST GIV MEH TUNA"

Gambol ma nowe pomysły terapeutyczne. To prawdziwe powołanie. Żadna ściema.

"WHAT 'BOUT DOING DIS LIKE: 
YOU SEZ PROBLEMZ. I THERAPIEZ. 
YOU GIV MEH TUNA"

"IZ A DEAL. MEH SUREZ"

A tak na serio to Gambol uważa, że każda pora dnia i nocy jest dobra na jedzenie tuńczyka, rzuca się na niego jak mors na halibuta i wprost świeci światłem własnym podczas konsumpcji. Nie przepada za to zupełnie za gotowanym mięsem z żadnego zwierzaka, uwielbia natomiast gotowane warzywa, takie jak: marchewka, buraki, brokuły, nie gardzi także strączkowymi. Może Gambol chce zostać dietetykiem. Może zrobi dwa fakultety.

4 komentarze:

  1. Hej! Od dawna obserwuję Twój blog na Onecie, a teraz także ten. Jesteś bardzo inspirującą osobą! :) Tylko od dłuższego czasu brakuje mi Twoich zdjęć. Pamiętam, jak dawno temu, gdy dopiero zaczynałam przygodę z gotykiem, podziwiałam Twoje sesje zdjęciowe i stylizacje. Nie masz żadnych nowych zdjęć? A może chociaż napiszesz jakąś notkę o swoim stylu ubierania, pochwalisz się nowymi zakupami? Wiem, że to takie płytkie pisać o ciuchach, ale może dasz się namówić :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym. Może za miesiąc-dwa, na razie krucho u mnie z czasem wolnym, ale dzięki za feedback :)

      Usuń
    2. Również proszę o jakąś sesję! Btw, fajnie że piszesz częściej. Najlepszego Gambol!

      Usuń
  2. Wspaniale wiedzieć, że pupil dba o swoją dietę. Niektórzy rybożercy żyją żeby jeść, wszystko jedno co.
    Moje czorne kocisko, zdecydowanie je aby żyć, i mimo że jest po sterylizacji, a obecnie przekroczyła już linię wieku młodości, wciąż "trzyma zgrabną sylwetkę" i zachowuje się jakby wcale nie miała tych dwunastu już lat.

    OdpowiedzUsuń